Wann ist eine Lernaufgabe konstruktivistisch? Zum Umgang mit den Bezeichnungen konstruktivistisch und Konstruktivismus im lehr-lerntheoretischen Kontext

No Thumbnail Available
Authors
Diesbergen, Clemens
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Aufgabenkulturen. Fachliche Lernprozesse herausfordern, begleiten, reflektieren
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
46-61
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klett Kallmeyer
Place of publication / Event location
Seelze
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
DIESBERGEN, Clemens, 2012. Wann ist eine Lernaufgabe konstruktivistisch? Zum Umgang mit den Bezeichnungen konstruktivistisch und Konstruktivismus im lehr-lerntheoretischen Kontext. In: Stefan KELLER und Ute BENDER (Hrsg.), Aufgabenkulturen. Fachliche Lernprozesse herausfordern, begleiten, reflektieren. Seelze: Klett Kallmeyer. S. 46–61. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13144