Politische Bildung oder Geschichtsunterricht? Herausforderung kategorialer Grenzziehung in der Praxis

No Thumbnail Available
Authors
Bürgler, Jacqueline
Author (Corporation)
Publication date
05.02.2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Schweizerische Geschichtstage
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BÜRGLER, Jacqueline und Jan HODEL, 2010. Politische Bildung oder Geschichtsunterricht? Herausforderung kategorialer Grenzziehung in der Praxis. Schweizerische Geschichtstage. Basel. 5 Februar 2010. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16610