Innere Differenzierung im Physikunterricht. Eine multimethodische Analyse von Lehr-Lern-Überzeugungen und unterrichtlichem Handeln. Dissertation

No Thumbnail Available
Authors
Bruggmann Minnig, Martina
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Dissertation
Course of study
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Universität Basel
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Philosophisch-Historische Fakultät der Universität Basel
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BRUGGMANN MINNIG, Martina, 2011. Innere Differenzierung im Physikunterricht. Eine multimethodische Analyse von Lehr-Lern-Überzeugungen und unterrichtlichem Handeln. Dissertation. Basel: Philosophisch-Historische Fakultät der Universität Basel. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16871