Professionalisierte Unterrichtsmilieus. Zur Herstellung und Bearbeitung einer konstituierenden Rahmung in unterrichtlichen Kooperationen
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
12.02.2024
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Konstituierende Rahmung und professionelle Praxis. Pädagogische Organisationen und darüber hinaus
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
141-168
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8474-3008-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
Citation
PAPKE, Katharina und Monika WAGNER-WILLI, 2024. Professionalisierte Unterrichtsmilieus. Zur Herstellung und Bearbeitung einer konstituierenden Rahmung in unterrichtlichen Kooperationen. In: Ralf BOHNSACK, Tanja STURM und Benjamin WAGENER (Hrsg.), Konstituierende Rahmung und professionelle Praxis. Pädagogische Organisationen und darüber hinaus. Opladen: Barbara Budrich. S. 141–168. ISBN 978-3-8474-3008-7. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8194