Professionalisierte Unterrichtsmilieus. Zur Herstellung und Bearbeitung einer konstituierenden Rahmung in unterrichtlichen Kooperationen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
12.02.2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Konstituierende Rahmung und professionelle Praxis. Pädagogische Organisationen und darüber hinaus
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
141-168
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8474-3008-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/'
Citation
PAPKE, Katharina und Monika WAGNER-WILLI, 2024. Professionalisierte Unterrichtsmilieus. Zur Herstellung und Bearbeitung einer konstituierenden Rahmung in unterrichtlichen Kooperationen. In: Ralf BOHNSACK, Tanja STURM und Benjamin WAGENER (Hrsg.), Konstituierende Rahmung und professionelle Praxis. Pädagogische Organisationen und darüber hinaus. Opladen: Barbara Budrich. S. 141–168. ISBN 978-3-8474-3008-7. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8194