Frei im Spiel und gebunden an den Gegenstand. Autonomie in der Professionalisierung von logopädischen Fachpersonen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Paier, Almuth
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Z´sammgredt. Gelingende Teilhabe durch sprachheilpädagogische Unterstützung - ein Austausch über relevante und aktuelle Themen in den unterschiedlichen pädagogischen Umgebungen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
113-123
Patent number
Publisher / Publishing institution
Österreichische Gesellschaft für Sprachheilpädagogik
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-903-04975-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
KANNENGIESER, Simone, 2021. Frei im Spiel und gebunden an den Gegenstand. Autonomie in der Professionalisierung von logopädischen Fachpersonen. In: Almuth PAIER (Hrsg.), Z´sammgredt. Gelingende Teilhabe durch sprachheilpädagogische Unterstützung - ein Austausch über relevante und aktuelle Themen in den unterschiedlichen pädagogischen Umgebungen. Wien: Österreichische Gesellschaft für Sprachheilpädagogik. S. 113–123. ISBN 978-3-903-04975-8. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33760