Kriterien für den Wert beruflicher Bildung festlegen. Wie stark sollen Lernende und Experten/Expertinnen daran beteiligt werden?

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Bundesinstitut für Berufsbildung BIBB
Supervisor
Parent work
Zukunft beruflicher Bildung. Potentiale mobilisieren. Veränderungen gestalten. 5. BIBB-Fachkongress 2007. Ergebnisse und Perspektiven. CD 1
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
1-7
Patent number
Publisher / Publishing institution
Bundesinstitut für Berufsbildung BIBB
Place of publication / Event location
Bonn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsmanagement sowie Schul- und Personalentwicklung
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEYWL, Wolfgang, 2008. Kriterien für den Wert beruflicher Bildung festlegen. Wie stark sollen Lernende und Experten/Expertinnen daran beteiligt werden? In: Bundesinstitut für Berufsbildung BIBB (Hrsg.), Zukunft beruflicher Bildung. Potentiale mobilisieren. Veränderungen gestalten. 5. BIBB-Fachkongress 2007. Ergebnisse und Perspektiven. CD 1. Bonn: Bundesinstitut für Berufsbildung BIBB. 2008. S. 1–7. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14401