From strategy via business model to tactic formulation - Providing Curaden AG with a tactic proposal for their strategy to enter the Thai market with their software solution

Vorschaubild nicht verfügbar
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Curaden AG is a company specialised in the dental health sector and wants to expand its IT solution for dental care practices. More accurately, Curaden AG has set the strategic intention to enter the market of Thailand with its software solution PracticeDent. PracticeDent is a comprehensive and user-friendly management system which allows practices to manage every aspect of their business. Accordingly, this thesis’ objective is to provide Curaden AG with a carefully elaborated tactic proposal for their market entry in Thailand.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
DIRR, Miro und Deniz ERDIN, 2019. From strategy via business model to tactic formulation - Providing Curaden AG with a tactic proposal for their strategy to enter the Thai market with their software solution. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40719