Forschend zur Lehrperson - Zur Konzeption und Umsetzung forschenden Studierens in den Studienfächern Bild und Kunst und Design und Technik (Sek I) an der Pädagogischen Hochschule FHNW
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Peters, Maria
Kunz, Ruth
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Der professionalisierte Blick. Forschendes Studieren im Lehramtsstudium der Kunstpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
704-717
Patent number
Publisher / Publishing institution
kopaed
Place of publication / Event location
München
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-86736-536-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BERNER, Nicole und Christine RIEDER, 2019. Forschend zur Lehrperson - Zur Konzeption und Umsetzung forschenden Studierens in den Studienfächern Bild und Kunst und Design und Technik (Sek I) an der Pädagogischen Hochschule FHNW. In: Maria PETERS und Ruth KUNZ (Hrsg.), Der professionalisierte Blick. Forschendes Studieren im Lehramtsstudium der Kunstpädagogik. München: kopaed. S. 704–717. ISBN 978-3-86736-536-9. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30949