Förderarrangements in der neuen Schuleingangsstufe im Kontext differenter Bildungskulturen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Lütje-Klose, Birgit
Langer, Marie Therese
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inklusion in Bildungsinstitutionen - eine Herausforderung an die Heil- und Sonderpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
198-204
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-1831-5
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WIDMER, Patrik und Monika WAGNER-WILLI, 2011. Förderarrangements in der neuen Schuleingangsstufe im Kontext differenter Bildungskulturen. In: Birgit LÜTJE-KLOSE, Marie Therese LANGER, Björn SERKE und Melanie URBAN (Hrsg.), Inklusion in Bildungsinstitutionen - eine Herausforderung an die Heil- und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt. S. 198–204. ISBN 978-3-7815-1831-5. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14383