Bildung für eine nachhaltige Entwicklung - Konzeptionelle Grundlagen. Legitimation, didaktische Ausgestaltung und Umsetzung

No Thumbnail Available
Authors
Kaufmann-Hayoz, Ruth
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
01 - Journal, magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Umweltpsychologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
12
Issue / Number
1
Pages / Duration
9-28
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
KÜNZLI, Christine und Ruth KAUFMANN-HAYOZ, 2008. Bildung für eine nachhaltige Entwicklung - Konzeptionelle Grundlagen. Legitimation, didaktische Ausgestaltung und Umsetzung. Zeitschrift für Umweltpsychologie. 2008. Bd. 12, Nr. 1, S. 9–28. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17142