Schulleitung zwischen Effektivitätserwartungen und Autonomiehoffnungen: vom bildungspolitischen Reformprogramm zur Umsetzungsrealität in den Gemeinden
No Thumbnail Available
Authors
Criblez, Lucien
Author (Corporation)
Publication date
22.09.2005
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Lugano
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Jahreskongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung Leadership im Bildungsbereich und Schulwandel
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
CRIBLEZ, Lucien, 2005. Schulleitung zwischen Effektivitätserwartungen und Autonomiehoffnungen: vom bildungspolitischen Reformprogramm zur Umsetzungsrealität in den Gemeinden. Jahreskongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung Leadership im Bildungsbereich und Schulwandel. Lugano. 22 September 2005. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16340