Bildungserwartungen und Identitätsstatus. Längsschnittergebnisse zur Abstimmung von schulischen Erwartungen zwischen Jugendlichen und Lehrpersonen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
10.09.2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Reinders, Heinz
Wild, Elke
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Jugendzeit - Time Out? Die Ausgestaltung des Jugendalters als Moratorium
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
219-234
Patent number
Publisher / Publishing institution
Leske + Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M. (2008). Bildungserwartungen und Identitätsstatus. Längsschnittergebnisse zur Abstimmung von schulischen Erwartungen zwischen Jugendlichen und Lehrpersonen. In H. Reinders & E. Wild (eds.), Jugendzeit - Time Out? Die Ausgestaltung des Jugendalters als Moratorium (pp. 219–234). Leske + Budrich. https://doi.org/10.26041/fhnw-443