Sparhysterie schadet dem Lehrer-Image

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.06.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulpraxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2014
Issue / Number
2
Pages / Duration
28f.
Patent number
Publisher / Publishing institution
Bildung Bern
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Wenn vom Mangel an Lehrpersonen gesprochen wird, müssen auch die Sparmassnahmen der letzten Jahre zum Thema werden. Sie schaden dem Image der Lehrpersonen und erschweren den Zugang zum Beruf.
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
RÜEDI, Jürg, 2014. Sparhysterie schadet dem Lehrer-Image. Schulpraxis. 1 Juni 2014. Bd. 2014, Nr. 2, S. 28f. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13627