Reading Simon Armitage's «Kid»: a Task-based Approach

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceSonstige
dc.contributor.authorOsterwalder, Hans
dc.date.accessioned2016-01-27T13:32:51Z
dc.date.available2016-01-27T13:32:51Z
dc.date.issued2014-04-03T00:00:00Z
dc.event48th Annual International IATEFL Conference and Exhibition
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/13153
dc.language.isoenen_US
dc.spatialHarrogate
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleReading Simon Armitage's «Kid»: a Task-based Approach
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschule FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Sekundarstufe I und IIde_CH
fhnw.publicationStateunbekannt
Dateien