Stufenmodellierung mathematischer Kompetenz am Ende der Sekundarstufe II
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.08.2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Greefrath, Gilbert
Käpnick, Friedhelm
Stein, Martin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2013
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2
Issue / Number
Pages / Duration
950-953
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
SILLER, Hans-Stefan, Regina BRUDER, Tina HASCHER, Torsten LINNEMANN, Jan STEINFELD und Martin SCHODL, 2013. Stufenmodellierung mathematischer Kompetenz am Ende der Sekundarstufe II. In: Gilbert GREEFRATH, Friedhelm KÄPNICK und Martin STEIN (Hrsg.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2013. Münster: WTM. S. 950–953. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13166