Selektionsprozesse beim Übergang in die Berufsbildung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
14.05.2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Verband Dyslexie Schweiz
Supervisor
Parent work
Keine Pole-Position? Wie der Start ins Berufsleben aus der 2. Reihe gelingen kann. Bericht zur 15. Tagung des Verbandes Dyslexie Schweiz, 14. Mai 2011
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
181-201
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
NEUENSCHWANDER, Markus, 2011. Selektionsprozesse beim Übergang in die Berufsbildung. In: Verband Dyslexie Schweiz (Hrsg.), Keine Pole-Position? Wie der Start ins Berufsleben aus der 2. Reihe gelingen kann. Bericht zur 15. Tagung des Verbandes Dyslexie Schweiz, 14. Mai 2011. Wiesbaden. 14 Mai 2011. S. 181–201. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-389