Lernen sichtbar machen erweitert. Vorwort zur erweiterten Auflage
Loading...
Authors
Zierer, Klaus
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Hattie, John A. C.
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lernen sichtbar machen. Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von "Visible Learning", besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
27-29
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
2
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Ergänzungen und Korrekturen gegenüber den ersten beiden Auflagen der deutschen Übersetzung sind kurz erläutert.
Keywords
John Hattie, Lernen sichtbar machen, Bildungsforschung, Metaanalysen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8340-1190-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEYWL, Wolfgang und Klaus ZIERER, 2014. Lernen sichtbar machen erweitert. Vorwort zur erweiterten Auflage. In: John A. C. HATTIE (Hrsg.), Lernen sichtbar machen. Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von „Visible Learning“, besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer. 2. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 27–29. ISBN 978-3-8340-1190-9. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-223