Literale Grundkompetenzen und Medien in der Erwachsenenbildung. Ergebnisse des Projekts Illettrismus und neue Technologien
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Rosebrock, Cornelia
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Literalität. Bildungsaufgabe und Forschungsfeld
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
233-246
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
STURM, Afra, Armin HOLLENSTEIN und Robert HILBE, 2009. Literale Grundkompetenzen und Medien in der Erwachsenenbildung. Ergebnisse des Projekts Illettrismus und neue Technologien. In: Andrea BERTSCHI-KAUFMANN und Cornelia ROSEBROCK (Hrsg.), Literalität. Bildungsaufgabe und Forschungsfeld. Weinheim: Beltz Juventa. S. 233–246. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15045