Ich bin stolz ein Deutscher zu sein. Kulturbezogene Sinnbildungsprozesse bei Lernern des Deutschen als Fremdsprache

No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
43-60
Patent number
Publisher / Publishing institution
Technische Universität Darmstadt
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1205-6545
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
ALTMAYER, Claus und Katharina Helena SCHARL, 2010. Ich bin stolz ein Deutscher zu sein. Kulturbezogene Sinnbildungsprozesse bei Lernern des Deutschen als Fremdsprache. Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. 2010. S. 43–60. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13625