(Re-)Produktion von Differenz an schweizerischen Fachhochschulen? Sozialarbeiterische und pädagogische Bildungsfelder im Lichte differenzkritischer Perspektiven

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Momentum Quarterly
Special issue
Link
Series
Series number
Volume
11
Issue / Number
4
Pages / Duration
259-269
Patent number
Publisher / Publishing institution
Innsbruck University Press
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2226-5538
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Diamond
License
'https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/'
Citation
LE BRETON, Maritza, Andrea BLASER, Carolina TOLETTI und Susanne BURREN, 2022. (Re-)Produktion von Differenz an schweizerischen Fachhochschulen? Sozialarbeiterische und pädagogische Bildungsfelder im Lichte differenzkritischer Perspektiven. Momentum Quarterly. 2022. Bd. 11, Nr. 4, S. 259–269. DOI 10.15203/momentumquarterly.vol11.no4.p259-269. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4707

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2023-03-20 09:51:38
Volltext und Lizenz
2023-03-14 08:36:25
* Selected version