Facetten von Technikunterricht - Erfahrungen aus der Intervention des Projekts exreTu

No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.12.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Deutsche Gesellschaft für Technische Bildung
Supervisor
Parent work
Technische Bildung im Verhältnis zur naturwissenschaftlichen Bildung. Tagungsband zur 13. Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Technische Bildung, Deutschland
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
66-78
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GÜDEL, Karin, Anni HEITZMANN und Christine RIEDER, 2013. Facetten von Technikunterricht - Erfahrungen aus der Intervention des Projekts exreTu. In: Deutsche Gesellschaft für Technische Bildung (Hrsg.), Technische Bildung im Verhältnis zur naturwissenschaftlichen Bildung. Tagungsband zur 13. Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Technische Bildung, Deutschland. 1 Dezember 2013. S. 66–78. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13303