Eine Metaanalyse der Validität von fachspezifischen Studierfähigkeitstests im deutschsprachigen Raum

No Thumbnail Available
Authors
Trapmann, Sabrina
Schuler, Heinz
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Empirische Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
251-270
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verlag Empirische Pädagogik
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
150 - Psychologie
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0931-5020
Language
German
Created during FHNW affiliation
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
HELL, Benedikt, Sabrina TRAPMANN und Heinz SCHULER, 2007. Eine Metaanalyse der Validität von fachspezifischen Studierfähigkeitstests im deutschsprachigen Raum. Empirische Pädagogik. 2007. S. 251–270. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/3164