Enjeux de pouvoir dans la production du savoir scolaire : autour des concours pour un manuel d’éducation civique
No Thumbnail Available
Authors
Nathalie, Dahn-Singh
Author (Corporation)
Publication date
09.06.2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Université de Lausanne
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
320 - Politik
320 - Politik
Event
4. Schweizer Geschichtstage
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
French
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
BOSER HOFMANN, Lukas und Dahn-Singh NATHALIE, 2016. Enjeux de pouvoir dans la production du savoir scolaire : autour des concours pour un manuel d’éducation civique. 4. Schweizer Geschichtstage. Université de Lausanne. 9 Juni 2016. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/23563