Shakespeares Sonette entdecken und verstehen. Lernjournale als Grundlage von Peer Feedback auf der Oberstufe

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.07.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Keller, Stefan
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Peer Feedback
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
38-43
Patent number
Publisher / Publishing institution
Friedrich Verlag
Place of publication / Event location
Seelze
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
300 - Sozialwissenschaften
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KELLER, Stefan, 2014. Shakespeares Sonette entdecken und verstehen. Lernjournale als Grundlage von Peer Feedback auf der Oberstufe. In: Stefan KELLER (Hrsg.), Peer Feedback. Seelze: Friedrich Verlag. S. 38–43. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13431