Naturwissenschaftsdidaktische Forschung. Perspektiven für die Unterrichtspraxis

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Bünder, Wolfgang
Duit, Reinders
Häussler, Peter
Gräber, Wolfgang
Mayer, Jürgen
Author (Corporation)
Publication date
1999
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Duit, Reinders
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. Biologie, Chemie, Physik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
5
Issue / Number
2
Pages / Duration
90-91
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schmidt & Klaunig
Place of publication / Event location
Kiel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsmanagement sowie Schul- und Personalentwicklung
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
BÜNDER, Wolfgang, Reinders DUIT, Peter HÄUSSLER, Wolfgang GRÄBER und Jürgen MAYER, 1999. Naturwissenschaftsdidaktische Forschung. Perspektiven für die Unterrichtspraxis. Reinders DUIT (Hrsg.), Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. Biologie, Chemie, Physik. 1999. Bd. 5, Nr. 2, S. 90–91. DOI 10.26041/fhnw-232. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-232