Determining Key Terminology for a Marketing Campaign
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Recent years have seen increasing interest in sustainability and blockchain. However, much of the world’s population remains unfamiliar with these topics. To bridge this gap, the authors conducted an online survey and expert interviews. The thesis aims to grasp how the target audience views keywords like Blockchain, Crypto, Web3, Sustainable Commute, CO₂ Avoidance and Reduction, and Proof of Sustainability. Ultimately, the authors aim to answer the following research question: “How do individuals aged 18–35 respond to and perceive keywords related to sustainability, blockchain, and crypto?"
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
ACKERMANN, Raphael und Filip JEVREMOVIC, 2023. Determining Key Terminology for a Marketing Campaign. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/42120