„Die vier Ritterskelette“. Biologieunterricht mit einer fiktiven Rahmengeschichte als Handlungsanlass im Förderschwerpunkt Hören
No Thumbnail Available
Authors
Prinz, Peter
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
61
Pages / Duration
178-183
Patent number
Publisher / Publishing institution
Stiftung Schweizer Zentrum für Heil- und Sonderpädagogik
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Pädagogik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1420-1607
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
PRINZ, Peter und Tanja STURM, 2010. „Die vier Ritterskelette“. Biologieunterricht mit einer fiktiven Rahmengeschichte als Handlungsanlass im Förderschwerpunkt Hören. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik. 2010. Nr. 61, S. 178–183. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13637