Akzeptanz und Ablehnung von Schülerinnen und Schülern beim Übertritt in die Sekundarstufe I
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildungsverläufe von der Einschulung in den ersten Arbeitsmarkt. Theoretische Ansätze, empirische Befunde und Beispiele
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
103-121
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer VS
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-16980-0
978-3-658-16981-7
978-3-658-16981-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
NEUENSCHWANDER, Markus und Stephan RÖSSELET, 2017. Akzeptanz und Ablehnung von Schülerinnen und Schülern beim Übertritt in die Sekundarstufe I. In: Markus NEUENSCHWANDER und Christof NÄGELE (Hrsg.), Bildungsverläufe von der Einschulung in den ersten Arbeitsmarkt. Theoretische Ansätze, empirische Befunde und Beispiele. Wiesbaden: Springer VS. S. 103–121. ISBN 978-3-658-16980-0. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25141