Can HSO Enter New Business Areas in the Digital Economy with Scalable Offerings? A potential analysis

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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2022
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Zusammenfassung
Online learning is on the rise and formats such as MOOCs gain in popularity. The e-learning market is projected to continue to grow rapidly. HSO Wirtschafts- und Informatikschule is asking itself whether new opportunities in the digital economy can be harnessed. Currently all of the courses are mainly delivered synchronous onsite and/or online. However, asynchronous learning including video is available on the LMS and aims to support student learning. Its offerings and possibilities might be the starting point for a new digital business model, where synergies can be harnessed.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
MÜLLER, Marco, 2022. Can HSO Enter New Business Areas in the Digital Economy with Scalable Offerings? A potential analysis. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41587