Sprachliche Frühförderung im Kindergarten: Neue Wege - neue Kontroversen?
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2004
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Didaktik und ihre Disziplinen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Referat und Workshop für KindergärtnerInnen und Unterstufenlehrkräfte auf 20 PISA-Folgeveranstaltungen des AVK im Kanton Solothurn, Januar 2005 – April 2006
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KRUSE, Gerd, 2004. Sprachliche Frühförderung im Kindergarten: Neue Wege - neue Kontroversen? Referat und Workshop für KindergärtnerInnen und Unterstufenlehrkräfte auf 20 PISA-Folgeveranstaltungen des AVK im Kanton Solothurn, Januar 2005 – April 2006. 2004. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13944