Die Einleitung oder der Versuch, die Lesenden in das Buch einzuführen
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
06/2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Soziokulturelle Animation. 33 Fragmente zur Entwicklung der Offenen Jugendarbeit in der Deutschschweiz erzählt von Heinz Wettstein
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
11-26
Patent number
Publisher / Publishing institution
Frank & Timme
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7329-0932-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
REUTLINGER, Christian und Andrea THOMA, 2024. Die Einleitung oder der Versuch, die Lesenden in das Buch einzuführen. In: Christian REUTLINGER und Andrea THOMA (Hrsg.), Soziokulturelle Animation. 33 Fragmente zur Entwicklung der Offenen Jugendarbeit in der Deutschschweiz erzählt von Heinz Wettstein. Berlin: Frank & Timme. S. 11–26. ISBN 978-3-7329-0932-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/46293