Für voll nehmen. Zum entwicklungsförderlichen Umgang mit (erst- und zweitsprachigen) Äußerungen von Kindern

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Bose, Ines
Hannken-Illjes, Kati
Kurtenbach, Stephanie
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Kinder im Gespräch - mit Kindern im Gespräch
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
195-231
Patent number
Publisher / Publishing institution
Frank & Timme
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KANNENGIESER, Simone, 2019. Für voll nehmen. Zum entwicklungsförderlichen Umgang mit (erst- und zweitsprachigen) Äußerungen von Kindern. In: Ines BOSE, Kati HANNKEN-ILLJES und Stephanie KURTENBACH (Hrsg.), Kinder im Gespräch - mit Kindern im Gespräch. Berlin: Frank & Timme. S. 195–231. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30960