Français pour les bilingues 5e/6e: On réalise un journal !

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
02 - Monograph
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pädagogische Hochschule FHNW
Place of publication / Event location
Brugg-Windisch
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Die Lernparcours sind spezifische Materialien, um französischsprachige Kinder, die in der Deutschschweiz den Fremdsprachenunterricht Französisch auf der Primarstufe besuchen, angemessen zu fördern.
Keywords
français, bilingue, école primaire
Subject (DDC)
440 - Französisch, romanische Sprachen allgemein
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
French
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
TROMMER, Bernadette, Mirjam CUENAT und Marta OLIVEIRA, 2020. Français pour les bilingues 5e/6e: On réalise un journal ! Brugg-Windisch: Pädagogische Hochschule FHNW. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-3446