Diagnostische Kompetenz – Wie sich Experten und Novizen beim "Lesen" von Schülerdokumenten unterscheiden
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2015
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2
Issue / Number
Pages / Duration
896–899
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
49. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik 2015
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
STREIT, Christine, Christian RÜEDE und Christof WEBER, 2015. Diagnostische Kompetenz – Wie sich Experten und Novizen beim „Lesen“ von Schülerdokumenten unterscheiden. In: Franco CALUORI, Helmut LINNEWEBER-LAMMERSKITTEN und Christine STREIT (Hrsg.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2015. Münster: WTM. 2015. S. 896–899. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25259