Naza

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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Master of Arts FHNW in Masterstudio Design
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Gestaltung und Kunst Basel FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Basel
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The step into self-employment as a designer can be challenging. The search for a manufacturer, distribution and logistics, project organization and image building are some of the areas that have to be mastered. In addition, the market is characterized by many talented designers, from whom it is necessary to stand out in order to stand out from the crowd. The founders of naza believe that the individual signature of the label can contribute significantly to being able to establish itself on the market. This thesis is therefore dedicated to the definition of the brand Identity of naza and should provide information about which touchpoints are relevant for the brand image and how the brand identity can be transmitted.The label naza was founded in 2021 by Sabina Čuruković and Lisa Bauer as part of the master thesis at the Basel Academy of Art and Design FHNW. The focus is on the design of products, objects and spaces.
Schlagwörter
industrial design, product design, naza, brand identity, signature
Fachgebiet (DDC)
700 - Künste und Unterhaltung
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
BAUER, Lisa, 2023. Naza. Basel: Hochschule für Gestaltung und Kunst Basel FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44882