Kunst- und bildungswissenschaftliche Zugänge zum Lehrerbild und professionellen Handeln von Kunstlehrpersonen. Eine bildgestützte Annäherung
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Kirschenmann, Johannes
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zugänge. Welt der Bilder - Sprache der Kunst
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
903-927
Patent number
Publisher / Publishing institution
kopaed
Place of publication / Event location
München
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-86736-565-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BERNER, Nicole, 2020. Kunst- und bildungswissenschaftliche Zugänge zum Lehrerbild und professionellen Handeln von Kunstlehrpersonen. Eine bildgestützte Annäherung. In: Johannes KIRSCHENMANN (Hrsg.), Zugänge. Welt der Bilder - Sprache der Kunst. München: kopaed. S. 903–927. ISBN 978-3-86736-565-9. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30824