Kunst- und bildungswissenschaftliche Zugänge zum Lehrerbild und professionellen Handeln von Kunstlehrpersonen. Eine bildgestützte Annäherung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Kirschenmann, Johannes
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zugänge. Welt der Bilder - Sprache der Kunst
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
903-927
Patent number
Publisher / Publishing institution
KoPäd
Place of publication / Event location
München
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-86736-565-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Berner, N. (2020). Kunst- und bildungswissenschaftliche Zugänge zum Lehrerbild und professionellen Handeln von Kunstlehrpersonen. Eine bildgestützte Annäherung. In J. Kirschenmann (ed.), Zugänge. Welt der Bilder - Sprache der Kunst (pp. 903–927). KoPäd. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30824