Academic achievement and social interactions: A longitudinal analysis of peer selection processes in inclusive elementary classrooms

dc.accessRightsAnonymous*
dc.audienceScienceen_US
dc.contributor.authorGarrote, Ariana
dc.date.accessioned2020-03-03T14:42:03Z
dc.date.available2020-03-03T14:42:03Z
dc.date.issued2020-02-06
dc.identifier.doi10.3389/feduc.2020.00004
dc.identifier.issn2504-284X
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/30674
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26041/fhnw-2008
dc.issue4en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherFrontiersen_US
dc.relation.ispartofFrontiers in Educationen_US
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesenen_US
dc.titleAcademic achievement and social interactions: A longitudinal analysis of peer selection processes in inclusive elementary classroomsen_US
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dc.volume5en_US
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYesen_US
fhnw.IsStudentsWorknoen_US
fhnw.PublishedSwitzerlandYesen_US
fhnw.ReviewTypeNo peer reviewen_US
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschule FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.publicationOnlineJaen_US
fhnw.publicationStatePublisheden_US
relation.isAuthorOfPublicationdc28869d-0898-4610-be13-9ab477a706f4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverydc28869d-0898-4610-be13-9ab477a706f4
Dateien

Originalbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Vorschaubild
Name:
Garrote_2020.pdf
Größe:
288.01 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Beschreibung: