E-Commerce Strategie Gubler Leitern

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Bachelor
Course of study
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Place of publication / Event location
Olten
Edition
Version
Programming language
Assignee
Abstract
Die Eugster AG ist ein mittelständischer Familienbetrieb aus dem Kanton Thurgau. Im Januar 2018 hatte die Eugster AG die Möglichkeit, die letzte Holzleitern- Manufaktur der Schweiz zu übernehmen. Um der Marke Gubler Leitern zum Erfolg zu verhelfen, ist ein Online-Shop aufgebaut worden. Dieser ist seit Februar 2019 in Betrieb. Nun geht es darum, in der digitalen Welt Fuss zu fassen und eine E-Commerce Strategie aufzubauen.
Keywords
Subject (DDC)
330 - Wirtschaft
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Open access category
License
Citation
MÜNCH, Marc und Daniel NADIG, 2019. E-Commerce Strategie Gubler Leitern. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40279