Konzepte und Modelle für den Leseförderunterricht/Perspektiven und Tendenzen in Leseforschung und Lesedidaktik

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Innsbruck
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Didaktik und ihre Disziplinen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
2-tägiges Bundesseminar im Rahmen der Weiterbildungsreihe Basiskompetenz Lesen an der Päd. Hochschule Tirol
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KRUSE, Gerd, 2009. Konzepte und Modelle für den Leseförderunterricht/Perspektiven und Tendenzen in Leseforschung und Lesedidaktik. 2-tägiges Bundesseminar im Rahmen der Weiterbildungsreihe Basiskompetenz Lesen an der Päd. Hochschule Tirol. Innsbruck. 2009. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13851