Market Analysis of 3D Printing in the MedTech Industry: Market definition of 3D printing in the MedTech Industry and subsequent formulation of a unique value proposition

Vorschaubild nicht verfügbar
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Before introducing a new product or service, it is imperative to know the market one is entering. This is especially true for the highly regulated and diverse MedTech market. Now, that the Swiss m4m Center has set up its facility and infrastructure and is looking to introduce their services into the market, the project team was tasked to perform market segmentation and to pre-pare a positioning strategy for one target segment.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
KALOTAY, Botond und Daniel FRIGG, 2020. Market Analysis of 3D Printing in the MedTech Industry: Market definition of 3D printing in the MedTech Industry and subsequent formulation of a unique value proposition. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/39610