Zur Bedeutung von Nachhilfe und Familienunterstützung beim Übertritt in die Sekundarstufe I im Geschlechtervergleich

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
13.05.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Workshop der Arbeitsgemeinschaft Bildung und Ausbildung der Österreichischen Forschungsgemeinschaft «Individuelle und Institutionelle Übergänge im Bildungssystem - Lost in Transition?»
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
RÖSSELET, Stephan, Benno ROTTERMANN und Markus NEUENSCHWANDER, 2013. Zur Bedeutung von Nachhilfe und Familienunterstützung beim Übertritt in die Sekundarstufe I im Geschlechtervergleich. Workshop der Arbeitsgemeinschaft Bildung und Ausbildung der Österreichischen Forschungsgemeinschaft «Individuelle und Institutionelle Übergänge im Bildungssystem - Lost in Transition?». Wien. 13 Mai 2013. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14924