Mathematische Vorstellungen bilden Praxis und Theorie von Vorstellungsübungen im Mathematikunterricht der Sekundarstufe II
No Thumbnail Available
Authors
Weber, Christof
Author (Corporation)
Publication date
01.07.2007
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Journal für Mathematik-Didaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
28
Issue / Number
2
Pages / Duration
177-178
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1869-2699
0173-5322
0173-5322
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WEBER, Christof, 2007. Mathematische Vorstellungen bilden Praxis und Theorie von Vorstellungsübungen im Mathematikunterricht der Sekundarstufe II. Journal für Mathematik-Didaktik. 1 Juli 2007. Bd. 28, Nr. 2, S. 177–178. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14022