Bildungspolitik und Lehrerbildung: Historische Problemlagen und ihre Lösungen im Aargau

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2000
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Criblez, Lucien
Hofstetter, Rita
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
La formation des enseignant(e)s primaires. Histoire et réformes actuelles. Die Ausbildung von PrimarlehrerInnen. Geschichte und aktuelle Reformen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
75-102
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Pädagogik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
METZ, Peter, 2000. Bildungspolitik und Lehrerbildung: Historische Problemlagen und ihre Lösungen im Aargau. In: Lucien CRIBLEZ und Rita HOFSTETTER (Hrsg.), La formation des enseignant(e)s primaires. Histoire et réformes actuelles. Die Ausbildung von PrimarlehrerInnen. Geschichte und aktuelle Reformen. Bern: Peter Lang. S. 75–102. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13748