Historische Online-Kompetenz. Überlegungen zu einem hybriden Kompetenzmodell

No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Epple, Angelika
Haber, Peter
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vom Nutzen und Nachteil des Internet für die historische Erkenntnis. Version 1.0
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
139-161
Patent number
Publisher / Publishing institution
Chronos
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
HODEL, Jan, 2005. Historische Online-Kompetenz. Überlegungen zu einem hybriden Kompetenzmodell. In: Angelika EPPLE und Peter HABER (Hrsg.), Vom Nutzen und Nachteil des Internet für die historische Erkenntnis. Version 1.0. Zürich: Chronos. S. 139–161. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16877