Lektionen aus der Schulgeschichte der Schweiz

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Aus der Geschichte lernen. Die hostorische Perspektive in der Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
15-50
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Pädagogik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
METZ, Peter, 2011. Lektionen aus der Schulgeschichte der Schweiz. In: Hans-Ulrich GRUNDER (Hrsg.), Aus der Geschichte lernen. Die hostorische Perspektive in der Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 15–50. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13636