Schreibprofile und Schreiben als verborgene Schreibpraxis
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
13.09.2011
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Literales Lernen von Erwachsenen im Kontext neuer Technologien
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
107-160
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
STURM, Afra, 2011. Schreibprofile und Schreiben als verborgene Schreibpraxis. In: Afra STURM (Hrsg.), Literales Lernen von Erwachsenen im Kontext neuer Technologien. Münster: Waxmann. S. 107–160. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15090