Herkunft, Sprache, Bildung: Neue Blicke auf einen alten Text

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.08.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inklusive: Zeitschrift Spezielle Pädagogik und Psychologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
4
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW, Institut für Spezielle Pädagogik und Psychologie
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
300 - Sozialwissenschaften
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2235-1787
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
RYCHNER, Marianne, 2014. Herkunft, Sprache, Bildung: Neue Blicke auf einen alten Text. Inklusive: Zeitschrift Spezielle Pädagogik und Psychologie. 1 August 2014. Bd. 4. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13405