Lehrerbildnerinnen und Lehrerbildner: Ansprüche und Kontexte – Einleitung ins Themenheft
No Thumbnail Available
Authors
Tremp, Peter
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2015
Issue / Number
3
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
publication.page.publication.state.Pre-printinprinting
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
WEIL, Markus und Peter TREMP, 2015. Lehrerbildnerinnen und Lehrerbildner: Ansprüche und Kontexte – Einleitung ins Themenheft. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 2015. Bd. 2015, Nr. 3. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/12265