Participatory approaches to classification obsession and knowledge demands of teachertrainees

dc.contributor.authorKremsner, Gertraud
dc.contributor.authorProyer, Michelle
dc.contributor.authorZahnd, Raphael
dc.contributor.authorPaukner, Andreas
dc.date.accessioned2024-06-10T07:16:23Z
dc.date.available2024-06-10T07:16:23Z
dc.date.issued2018-10-19
dc.eventDiversity-sensitive Teacher Education
dc.event.end2018-10-19
dc.event.start2018-10-18
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/46118
dc.language.isoen
dc.spatialSalzburg
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleParticipatory approaches to classification obsession and knowledge demands of teachertrainees
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeLectoring (ex ante)
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Spezielle Pädagogik und Psychologiede_CH
fhnw.publicationStatePublished
relation.isAuthorOfPublication2cf58fe6-3b36-4cf1-a0f4-64a52dc6231f
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2cf58fe6-3b36-4cf1-a0f4-64a52dc6231f
Dateien
Lizenzbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: