Digital Marketing Strategy for the company efreight: A Conceptual Solution
Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Semesterarbeit
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The company efreight offers a software solution, enhancing the transparency within the supply chain by centralizing the transport handling and monitoring in real-time. As a young start-up company, founded in 2017, efreight lacks prominence within the B2B transportation sector. Besides beneficial synergies and customer endorsement, the shift towards digital practices within the marketing environment forces efreight to follow new paths to ensure brand awareness, maximized customer experience, and engagement. The creation of a digital marketing strategy opens opportunities for long-lasting customer relationships and word-of-mouth in the transportation sector.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
BÖGLI, Dominique, Domenic LARGIADÈR, Cécile MINDER, Mark THOMMEN und Sean SCHNEIDER, 2020. Digital Marketing Strategy for the company efreight: A Conceptual Solution. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40810